Formy dostawy

Sposoby wysyłki

Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem InPost lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od wyboru jakiego Państwo dokonali.

inpost

Wysyłka ZA GRANICĘ jest realizowana kurierem DPD. Nie wysyłamy do krajów spoza UE, jak UK czy Szwajcaria.

Stawki do najczęściej wysyłanych krajów: DE 69,99 PLN, NL 79,99 PLN

Koszty dostawy na terenie Polski:

Paczkomaty InPost

ZakupyPrzelewZa pobraniem
do 250 PLN12,99 PLN18,99 PLN
od 250 PLN0 PLN14,99 PLN

Księgowanie płatności

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie).

W przypadku płatności za pomocą systemu Tpay, PayU oraz PayPal, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie około 15 minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.

W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia.

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.

Dla Paczkomatów: 1-2 dni roboczych
Dla kuriera InPost: 2-3 dni roboczych

Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy

Pakowanie

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym zamówieniu by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W ciągu 24 godzin od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em oraz mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.